ANIMASJON

Når enkelhet og minimalisme står på menyen.

I mengden av masete tv-reklamer, er ideen med å gå helt motsatt vei, en god måte å skille seg ut på.

SKANDIABANKEN PÅ TV2 OG TV3

Liverpool og AC Milan møtes til finale-oppgjør i Mesterligaen på Olympiastadion i Athen, og flere hundretusen nordmenn sitter klistret fremfor tv-skjermene i sine hjem. Før under og etter kampen er det tid for refleksjon, og her kommer lanseringen av Skandiabankens nye reklamefilm inn i bildet.

Skandiabanken har som motto å eliminere og skrelle av, til produktet de står igjen med er rent, pent og enkelt. 4 filmer med 4 budskap alternerer på skjermen, for å vinkle kommunikasjonen fra ulike sider.

50% økning i rekrutteringsraten er resultatet etter finalen, i favør Skandiabanken.

  • SHARE:

KONTAKT OSS I DESTILLERT

Ta kontakt, så diskuterer vi din neste kreative utfordring over en kopp kaffe.